Zoeken in deze blog

vrijdag 25 maart 2011

SHOPBLOG

Hallo iedereen sorry voor dat ik lange tijd geen bericht plaatste had het erg druk.
Ik heb wat bestelt van Yves rocher. En ik ben naar de kruidvat gegaan. Dit is wat ik heb gekocht:

Deze Deo en Douchegel ze ruiken heel erg lekker

Deze scrub luikt heeerlijk naar abricot ik hou van deze geur en is ook erg fijn.

Dit is de scrub wanneer het verdeelt is op me hand er zitten ruwe bolletjes in en voelt erg fijn aan.

Deze reinegingsgel deze had ik ook eerder maar het was opgegaan vandaar dat ik een nieuwe heb gehaalt.

Dit is de gel op me hand het is transparant groen en ruikt heerlijk naar aloe vera ik ben erg tevreden over de reinigingsgel dus een echte aanrader.

Daarna heb ik ook een handcreme gehaalt omdat mijn handen heel dik en opgezwollen worden in de winter ja nu is het al lente maar tog het maakt je handen heerlijk zacht.

Daarna deze dag en nacht creme ik had een nieuwe nodig hier komt nog een review over.


Het ziet er zo uit het heeft een hele leuke vorm.
Daarna heb ik als geschenk deze gekregen een anti fatigue creme het is voor een vermoeide huid.

Deze verpakking vindt ik ook heel erg leuk maar ik ga het niet gebruiken ik ga het geven aan me moeder ofso.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden
xASHLEY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten